2015年12月27日 星期日

試做平價水光槍

最近 大家水光槍facial 真係好熱 我第一次聽都是由同事口中得知 她說做完三次後皮膚真係有明顯改善 但一定要做三次 然後 我就發現周圍都有試做廣告 上網揾過資料 原來由韓國引入 做一次已經幾千元 我呆了 然後看見Facebook好多試做優惠 那麼我就膽粗粗試了一間 在旺角的美容院 Txx beauty booking都幾full,開頭以為好大間店 上到去其實得2間房仔咁 本來透明質酸加凍膜 $880 距極力游說我加400 sd安瓶 我不知是什麼 不想加 但當我訓下的時候 又問 說個個都加 是讓皮膚復原得好啲 最後都加了 所以總數是 $1280 已經覺得好貴 開始先清潔面先 再塗上厚厚的麻膏 臉少少麻
等左半小時 就開始 其實我咩都睇唔到 又無叫距俾我睇用左啲咩 部機係點 距部機應該係有針頭 然後就按下了 吉吉地 但又真係唔痛喎 做完就加個凍膜 再等20分鐘再塗返啲補濕 仲有果枝$400 嘅嘢 做完比我想像中安全 距話我有出血但唔多 不太痛 又無好多一舊舊 只係有啲位置有紅點 話幾天會退 距sale我 20000 6次 或只做2次 6千 因為她說一次沒有用 但我覺得這個不太啱我 又貴 又不是我要針對的皮膚問題 因為距主要都是白 滑 收細毛孔 加補水 彈力雖然我都想 但我最想都是去豆豆疤痕 印 而且太貴 我想只有貴婦才負擔得起 不過大家想做前還真的要預備做三次的打算 一次效果不是太明顯 我做完一個星期 感覺毛孔細了 緊緻了 其他就察覺不到 但大家做完也要多用面膜等臉吸收好啲 當日影的 但不是太清晰 打完好像見光了 但其實我皮膚出油了 她說不要濕水 所以都不敢塗東西
過了7天 上了粉的樣子
這間店用的牌子是叫 skindynamic 查過不是韓國來的原裝 我想所以才這個價錢 但她堅持說來貨很貴 很出名 做一單虧一單 但始終覺得那400元的 sd安瓶不是太值 距最後給回我只剩小許 因為無看她那新的 都不知是不是用一次就這樣少😢😢

沒有留言:

張貼留言