2018年12月23日 星期日

我的美容日記之微整型(淚溝篇)

小時候一直都被黑眼圈困擾 媽媽細個已經用飯和雞蛋幫我捽,那當然無效 。 都年紀越大 眼下開始陷左下去 感到好唔精神 老左幾年咁。終於,鼓起勇氣去打透明質酸填淚溝。 話說,我無經驗 上網揾了間優惠試做價 在尖沙咀金馬倫道的 expert medixxx,那顧問一上去見了我就迫我由試做價打透明質酸998元變到開刀抽脂18000元,我當然好生氣😡,為什麼我要做不必要手術。最後一怒之下走了,到了同層樓下的美容院 eternity care,其實我本來就在這家美容院有做開Facial,雖然價錢貴左 好像是3000元左右,但打完馬上見效,之後由2016年開始keep 住一年打一次。 最近一次,試了 skin & beam , $2800元 打Teosyal,入去俾完錢就等,等了好耐,然後沒有任何麻醉就直接打,雖然很驚,但又真係幾平。醫生是女醫生,見距無停過,真係好多客。講真又真係改左好多 雖然自己左右眼真係唔對稱,但係有改善。最後一次打,可能手機關係,分別都不太明顯,真實看就有效果。 另外,還加了打下巴,不過過了幾日仍覺痛。下次再俾相大家睇。

沒有留言:

張貼留言